پرسش های متداول
اطلاعات خرید :
می توانید نظرتان را در صفحه محصولات در قسمت « نظرات کاربران » بنویسید و به آن کالا امتیاز دهید. در قسمت « پرسشهای محصول » سوالات خود را درج کنید که همکاران یا دیگر مشتریان به سوال شما پاسخ دهند.
بله ؛ با تماس با واحد فروش « ٠٤٤٣٢٢٢٦٠١١ » مدل و برند کالای مورد نظر خود را سفارش دهید تا برای شما تهیه و ارسال کنیم.
کالاهایی که در سایت ثبت شده اند موجود هستند اما گاهی ممکن است به دلیل سفارش تعداد بالا یا همزمان بیشتر از موجودی انبار سفارش گیری شوند ؛ یا کالا هایی که موجودی آنها کم است به دلیل ناسالم بودن ، عدم موجودی اعلام شود که در این صورت سریعا برای شما تهیه و ارسال خواهیم کرد.
باید ابتدا « افزودن به سبد خرید » را کلیک کنید. سپس در بالای صفحه در سبد خرید گزینه « اقدام به تسویه » را بزنید ؛ سپس فرم مهمان یا ثبت نام را پر کنید و مراحل را تا تکمیل خرید دنبال کنید
بله در همه صفحات بر روی عکس یک ایکن برای مقایسه کردن و در صفحه متن کالاها متن « افزودن به مقایسه » را برای هر کالایی که نیاز به مقایسه دارد کلیک کنید و در بالای صفحه « مقایسه » را بزنید.
برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی ، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه « سفارشات من » کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده شود.
اطلاعات پرداخت :
هزینه سفارشات پستی از 30 هزار تومان تا 70 هزار تومان و هزینه سفارش های پیکی از 50 هزار تومان به بالا است که باید از واحد فروش پرسیده شود.
برای کالا های پستی باید کل پول و برای کالا های پیکی باید هزینه حمل آن به عنوان بیعانه از طریق « درگاه پرداخت »سایت شارژ حساب شود.
هنگام تحویل گرفتن کالا باید به آسیب های فیزیکی و شکستگی و خط خوردگی کالا ها توجه شود و از تحویل این کالا ها خود داری شود . همه کالا ها هنگام تحویل قبل از پرداخت پول باید تست شوند غیر از کالا هایی مانند کولر ؛ لباسشویی و ظرفشویی و…که نیاز به نصب دارند ، فقط تست کافی است .